بوسترکار

بوستر پمپ کالپدا calpeda | قیمت بوستر پمپ کالپدا ، فروش بوستر پمپ کالپدا

مقایسه
مقایسه

بوستر پمپ کالپدا calpeda

قبل از اینکه به انواع بوستر پمپ کالپدا ایتالیا بپردازیم. ابتدا توضیحی در مورد شرکت کالپدا و کیفیت محصولات این شرکت میپردازیم. با خوندن این مطلب هم اطلاعات کاملی از این شرکت بدست می آورید هم با انواع سیستم های تقویت فشار شرکت آشنا می شوید.
از بوستر پمپ کالپدا ایتالیا برای افزایش فشار آب و تامین آب مورد نیاز استفاده می شود.

هدف شرکت کالپدا

هدف شرکت کالپدا

این شرکت متعهد به مطالعه، بررسی ، توسعه، ساخت و صنعتی کردن سیستم های پمپاژ است. وهمواره در تلاش است آنچه که سالها پیش توسط بنیانگذار این شرکت Vinicio Mettifogo بنا شده و راهی که در آن قدم برداشته را ادامه داده و بتوانند با تلاش بیشتر و با کمک کارمندان که در حال حاضر 250 کارمند در 30.000 متر مربع در دفتر مرکزی شرکت در مونتورسو ویسینزا اقدام به تولید بیش از 2000 نوع پمپ در توان های 0.5 تا 200 کیلووات کنند.

موارد مصرف بوستر پمپ کالپدا calpeda

شرکت کالپدا همواره در تلاش بوده تا بتواند با تولید پمپهای خاص برای کارهای خاص بتواند به تمامی نیاز های مصرفکننده در هر کجای دنیا پاسخ مثبت دهد.
از این دست محصولات می توان برای برنامه های داخلی، مزارع کشاورزی، مزارع صنعتی، آبهای زیرزمینی، فاضلاب ها، کارخانه های عمرانی، بخش خدمات ساختمان، برنامه های آبیاری، استخر و آب گرم و حتی برای حمام ها استفاده نمود.
از بوستر پمپ کالپدا ایتالیا برای افزایش فشار استفاده می شود و در هر کدام از مواردی که در بالا اشاره شد می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این بوستر پمپ ها در دسته ها و تنوع های مختلفی تولید شده که از یک پمپ تا بوستر های حرفه ای را تشکیل می دهد.

در کل کشور ایتالیا همواره در صنعت پمپ سازی فعال بوده و شرکتهای قوی و معتبری را از داخل خود استخراج کرده معروف ترین این شرکتها: شرکت پمپ ابارا ، شرکت پنتاکس و شرکت کالپدا می باشد. که هر سه این موارد در ایران توسط شرکت بوسترکا ارائه می گردد.

 

دانلود کاتالوگ بوستر پمپ کالپدا ایتالیا

 

انواع بوستر پمپ کالپدا calpeda

بوستر پمپ تک پمپه برای مصارف معمولی و مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرد سری MINIMAT , TURBOMAT, CENTRIMAT, GETTOMAT

انواع بوستر پمپ کالپدا calpeda

سیستم های افقی 2 پمپه نیز شامل BF2F می باشد. که در طراحی آن از پمپ های سری MXH, MXP,NM,NG,NGX استفاده شده است.

انواع بوستر پمپ کالپدا calpeda

 

بوستر های ترکیب شده با 3 پمپ BS3F, BS1V2F, BS3V

انواع بوستر پمپ کالپدا calpeda



بوستر پمپ های عمودی 2 پمپ این سری شاملی مدلی های VARIOMAT , BS1V1F , BS2F , BS2V

فروش بوستر پمپ کالپدا

شرکت بوسترکار افتخار دارد به عنوان نماینده شرکت کالپدا ایتالیا تمامی محصولات از جمله بوستر پمپ کالپدا را با گارانتی به مصرف کننده ارائه نماید. همچنین کارشناسان و مشاوران فنی ما همه روزه آماده ارائه مشاوره و راهنمایی به شما عزیزان می باشند.

مشخصات کلی
کیلووات (kw)
اسب بخار (hp)
جنس بدنه
تعداد فاز
ارتفاع آبدهی
میزان آبدهی
ورودی (inch)
خروجی (inch)
کشور سازنده
سایر مشخصات